İSKENDERUN BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ, GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR 11 Ağustos 2023, 10:30
GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
İSKENDERUN BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
SOĞUK İÇECEK ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN |
: |
2023/725811 |
1-İdarenin |
||
a) Adı |
: |
İSKENDERUN BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi |
: |
Yenişehir Mah. M.Çakmak Cad. No:11 K:4 31200 İSKENDERUN/HATAY |
c) Telefon ve faks numarası |
: |
3266134990 - 3266141676 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası |
: |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı |
: |
SOĞUK İÇECEK ALIMI |
b) Niteliği, türü ve miktarı |
: |
12 KALEM SOĞUK İÇECEK ALIMI |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer |
: |
DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜNÜN BELİRTECEĞİ TESİSLERE |
ç) Süresi/teslim tarihi |
: |
Sözleşme imzalandıktan sonra; Ürün talebi, yüklenici firmanın Belediyemize bildireceği e-posta adresine veya fax numarasına Destek hizmetleri Müdürlüğünün resmi mail adresinden veya fax numarasından gönderilecektir. Yüklenici gelen ürün taleplerini 4 iş günü (96 saat) içinde idareye teslim edecektir. |
d) İşe başlama tarihi |
: |
sözleşmenin imzalanmasına müteakip 1 iş günü içinde |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati |
: |
11.08.2023 - 10:30 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) |
: |
İSKENDERUN BELEDİYESİ 3. KAT BRİFİNG SALONU ( YENİŞEHİR MAHALLESİ M. FEVZİ ÇAKMAK CADDESİ NO:11 KAT:3 İSKENDERUN / HATAY ) |
İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1.İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2.Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları: |
İstekliler, teklif ettikleri birim fiyat cetvelinde bulunan mal kalemlerine ilişkin olarak teknik şartnamede belirtilen niteliklere ve standartlara uygunluğunun kontrol edilmesine yönelik olmak üzere, istenilen mal kalemlerinden, I adet Kola ( 330 m'lik Teneke Kutu) , I adet Sade Soda ( 200 ml'lik Cam Şişe) I adet Meyveli Soda (200 ml'lik Cam Şişe) , 1 adet Sade Gazoz ( 330 ml'lik Teneke Kutu) , I adet Meyveli Gazoz ( 330 ml'lik Teneke Kutu) , I adet Meyve Suyu ( 330 ml'lik Teneke Kutu) , I adet Küçük Su ( 0,50 Lt'lik Pet Şişe) , 1 adet Soğuk Çay ( 330 ml'lik Teneke Kutu) I adet Büyük Su ( 1,5 it lik pet şişe ) 1 adet Şalgam ( 330 lik pet şişe ) , 1 adet Ayran ( 330 ml lik pet şişe ) |
Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İhale Tarihi ve Saati | 11 Ağustos 2023, 10:30 |
İlgili Birim / Müdürlük | İSKENDERUN BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
İhale Durumu | Sonuçlanmadı |
Son Müracaat Tarihi | 11 Ağustos 2023, 10:30 |
İHALE DÖKÜMANI
|
DIĞER İHALELER
-
KAHVALTILIK MALZEME ALIMI 21.10.2024
11 Ağustos 2023, 10:30 -
MUHTELİF CADDE VE SOKAKLARDA ASFALT YOL KAPLAMA YAPIM İŞİ 17.10.2024
11 Ağustos 2023, 10:30 -
İSKENDERUN BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN TAŞINMAZ MAL KİRA İHALESİ İLANI 24.09.2024
11 Ağustos 2023, 10:30 -
DANA KARKAS ETİ VE KUYRUK YAĞI Alımı İşi ihalesi 19.09.2024
11 Ağustos 2023, 10:30 -
ÇÖP KOVASI ALIMI İŞİ 18.09.2024
11 Ağustos 2023, 10:30 -
İSKENDERUN BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN TAŞINMAZ MAL KİRA İHALESİ İLANI 17.09.2024
11 Ağustos 2023, 10:30 -
13.09.2024 KARAYOLU İŞLERİ YAPTIRILACAKTIR
11 Ağustos 2023, 10:30 -
KEDİ VE KÖPEK MAMASI SATIN ALINACAKTIR 05.09.2024
11 Ağustos 2023, 10:30 -
ELEKTRİK VE TESİSAT MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
11 Ağustos 2023, 10:30 -
8 KALEM İNŞAAT MALZEMESİ ALIM İŞİ 03.09.2024
11 Ağustos 2023, 10:30